Annesininportakali53 aliss çok şükür iyi gidiyor canım hiçbir sıkıntımız yok kiyafetlerimizi yıkayıp utuledim hastane cantami hazırladım bekliyorum cuma randevum var özledim bebişimi senin nasıl gidiyor?
mor_menekse aliss 33+4 uykuda nefes darlığı dışında bı sıkıntım yok çok şükür. Yarın kıyafetleri yıkamaya başlıyorum inslalh. Artık başlamak gerek bence 😅
Ummu_gulsevinc aliss geceleri kabus gibi geçiyor miğde yanması ardından kusma basliyor ve zorlandigim için alt tarafimda ağrı ve baskı oluyor
sersss Annesininportakali53 maşallah hızlısınız ben kıyafetleri yıkadım ama hastane çantasını hazırlamadım henüz 🫣😊
aliss Çok şükür benimde iyi gidiyor bende baslayacagım artık hazırlamaya hastane cantamızı. 🙈Bizde gideceğiz kontrole haftaya en son 30. Haftada gitmiştik ilk defa nst cekilecek bu gittiğimde size cekilmişmiydi
Annesininportakali53 aliss evet çekildi kuzum bebek baş asagi diye ne olur ne olmaz çektirdim dedi çok şükür sanci hiç yoktu 0 di rahim ağzı uzunlugumuzda çok iyi cikmisti bebiş bas gelis 33 un içindeyiz bakalım heyecanlıyım
aliss Ne güzel canım sağ salim doğsunlar inşallah minikler 🥰 bakalım bizim nasıl cıkacak bende sona yaklastıkca heyecanlanıyorum ☺️
Senem_11 mor_menekse anladım bende kilo aldırmaya Calısıyorum bıraz iste 😊bugun bide az harkewt etti korktum
Asim_Mehmet emirtosveannesi ben 33 haftaliktim sancim oldu çektiler, şimdi 34üm. 32den sonra sanci durumuna göre çekiyorlar
Annesininportakali53 emirtosveannesi normalde sistemde 28 itibariyle gösteriliyor ama bir sorun yoksa doktor 32 den itibaren çektiriyor benim de 32 de çekildi baş aşağı dönmüş
Annesininportakali53 sersss hızlı miyim daha dün bitti 4 gün durmadan 4 makine çalıştırdım 10 kg luk bide utuledim dünde hastane çantasını hazırladım 🤣🤣 bittim resmen. Ama iyi ki yapmışım o hastane çantası bile yorucu yani ilerleyen zamanda zulüm gibi olurdu
mor_menekse Senem_11 muz kaşar kilo aldiriyormus öyle diyorlar istersen bol bol ye biraz farkeder diye düşünüyorum ☺️