Erturkbra Arkadaşlar merhaba. Uyuşturma acı sancı oluyor mu nasıl yapılıyor anlatır mısınız bende olucam korkuyorum
myangelson Erturkbra uyusturuluyorsun ben 2 kere oldum birinde spinal yapıldı birinde sedatif verildi kısa süreli uyutuldum tamamen ikisinde de acı sancı vs hissetmedim çok kolay bir işlem hiç korkulacak birşey yok
HaticeeKayaa Erturkbra beni tamamen uyutmuştu. Çok uzun sürmüyor işlem çıktıktan sonra biraz karnım ağrır gibi oldu o kadar bi gece kaldım ertesi sabah taburcu olduk başka da ağrım sancım olmadı
Elifengin Bende dunden önce oldum genel anestezi altında, çıkınca belim ve karnım baya ağrımıştı ertesi gün hafifledi çıktım, evdede hafif ağrılar oluyor o kadar, inşallah zamanına kadar giderim🤲🏻