Umay255 32 haftalıgim ve doktor değişikliği yapım dedim bugün bi doktora gittim bebeğin suyu fazla dedi bunun ne gibi zararı olur
sinemmdemirr Umay255 ne kadar fazla olduğunu söyledi mi doktorunuz benimde suyum fazla ama sınırda çok değil bende 30 haftalığım Erken doğuma sebebiyet verebiliyormuş benim doktorum öyle söylemişti
Sermec27 Umay255 benim suyum fazlaydı şekerim vardı doğuma kadar diyet yapmıştım şeker yüklemesi yapıldı mi
Umay255 sinemmdemirr kendi doktoruma gittim yeni gldim oda baktı suyu fazla değil dedi nasıl böyle birşey söylemiş diye baya da kızdı her doktor bir değil ödümu kopardı sağolsun
Umay255 Sermec27 yok canim kendi doktorum gerek duymamıştı bugün gittiğim doktor baya korkuttu ama birşey çıkmadı çok şükür
Artur Bende 30.haftamdayim geçen hafta bana da suyun fazla dedi tatlı ve karbonhidrat tüketme dedi erken doğum riski var bakalım ne olacak