Herkese merhaba, Mart ayında boş gebelik geçirdim Nisanda mecburen kürtaj olmak zorunda kaldım. Biz bebek istiyoruz ve en son 8 Eylülde adet oldum. 3 tane test yaptım anında çift koyu çizgi çıktı. Sağlık ocağından kan verdim 2553 değerim çıktı. Bugün ilk kez karnımdan ultrasonla bakıldı. Çok korkuyorum açıkçası yine boş gebelik ya da başka bi sorun olur diye.. Adet tarihine göre 5 haftalık, doktor keseyi gördüm 2 hafta sonra bebek ve kalp atışı için tekrar gel ama bebeğe dair bi yapıda var gibi içini ferah tut dedi.. 5 haftalık bebek görünmez mi?