Dilaraortacc1 Bernaa10 ne alaka ya gaz sancısı oldu gece napacan mecbur yikican ki rahatlıcak cocuk biz her gün yıkadık hatta genelde akşam eşimin gelmesini beklerdim
berceste5155 Bernaa10 eşim anca akşam evde oluyor mecbur akşam yıkıyoruz bazen de bezi taşıyor gece gündüz demeden yıkıyoruz
Zmraemr Bernaa10 40 gün mu 😱göbek düşünce yıkanır o da doğduktan sonra bebeğin cildindeki verniks tabakası hemen gitmemesi için.
Aybuke_06 İstediğin zaman yıkanır bence ne gibi bi sıkıntı olabilir ki ama gündüz gözüne daha iyi olur havalar soğduğu için
Hsnycvk Bernaa10 bebekler genellikle banyo sonrası mışıl mışıl uyuduğu için geceyi tercih ediyorlar en azından biz öyle yapıyoruz🤗