yabadabaduu yok o aklımda 😬 bir de acaba şunu biliyor musunuz? Çalışabilir raporu aldıktan sonra yıllık izin kullanabiliyor muyuz? Personel işleri kullanamazsın, fiilen çalışman lazım dedi. Şimdi SGK’yı aradım yıllık izinde zaten fiilen çalışıyor göründüğünüz için alabilirsiniz dedi, internette de alabilirsiniz ama doğum sonrası izninizden düşer yazıyor. Neye inanacağımı şaştım ☺️