Minigim38 Sancım varmış ama çok değilmiş belli de olmaz ama her an herşey olabilir dedi doktor. kasıklarımda şiddetli ağrıdan dolayı gelmiştim açılmam hala 1 parmak kadar bakalım neler olacak 🤷♀️🤷♀️
Tugcecanan Minigim38 tek avazda doğar inşallah ay çok heycanlı 😍😍😍 bizimde yarın belli olacak durumumuz, gözümü kapatıp açınca direk doğum anına geçmek istiyorum şu çile bitsin artık 😂
snmhsnn Minigim38 aynı gündeyiz ama beni yoklayan yok gripten başka 😀 rabbim sağ Salim doğurmanı nasip eder inşallah sağlıkl tek avazda 💗
Serap-Yigit Çok rahat geçsin inşallah. Sağlıkla alın kucağınıza. Zor olacak tabi ki kolay değil ama evlat için değer
Minigim38 nursen26 37+2 haftalıgım 50 ve üstü çıktı bi kaç sancım ama doğumu getirecek mi bekleyeceğiz
Minigim38 Tugcecanan ayyy walla ya bende artık kucağıma almak istiyorum bakalım sancılar doğumu getirecek mi ona bakacaklarmış
Minigim38 gulbis1 1 cm açıklığım vardı zaten hala aynıymış sancı gibi değilde cok ağrım var kasıklarımda ve vajinamda bide yeni yeni belime ağrı giriyor