Merhaba kızlar ben henüz bir aylık anneyim çok zor da olsa şükür emzirebiliyorum göğüs ucum vs yoktu pompa olsun göğüs ucu çıkarıcı olsun az da olsa sol taraf memenin ucu çıktı bebeğim emiyor fakat sağ göğüsü asla tutmuyor sağım yapayım dedim 15 dk da bir damla falan geliyor sertlik şişlik vs de yok ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz aynı süreçten geçenler