Kagan_pasa2 Canım almana gerek yok bence çünkü daha eliyle yorganı kafasına vs çekecek durumda değil bana doktorum böyle söyledi bi dahaki kısa alırsın dedi. Ama bebek kollarını hareket ettirince kendi hareketlerinden korkarmis o yüzden kollarına kundak yapıp bacaklarını serbest bırakabilirsiniz dedi