Svlyrc Herkese merhaba 🌸 13 haftalık hamileyim. Saç dökülmem çok fazla ve saçlarımda ince telli ve az. doktorum hormonlardan dolayı dedi sizde durumlar nedir önerebileceğiniz bir ürün var mı ?
Zuzuu86 Svlyrc ve sureklı devam etmesi 🙈😄 vallahi ben kızıma hamıleyken bı başladı dökülmeye 12 sene gectı hala dökülüyo umarım seninki doğumdan sonra geçer 🙏🏻
Defne_momm Svlyrc bende hiç dökülme olmadı aksine normal dökülme bile durdu ama doğumdan sonra dökülüyor genelde dediler. Bakım ürünleri aldım doğumdan sonra başlayacağım kullanmaya hemen. 🤷♀️
beyzzsenturkk Svlyrc vitaminlerinizi ve ilaçlarınızı kullanmayı unutmayın saçlarınızı önce sirkeyle sonra kullandıgınız bir sampuanla yıkayıp durulayın ben öyle yapıyorum cok kurumuştu saçlarım canlandı kendine geldi tabi vitaminlerin de önemi büyük