busegv bende Ankara tıpa gidiyorum. Şimdi geldim doktordan. İkili üçlü hiçbir tarama testini yaptırmadım geçen hafta ayrıntılı ultrasonda kalpte parlaklık, beyinde kist, ensede kalınlık ve böbrekte genişleme gördü. Bugün perinatoloji doktoru baktı. Kalp normal, ensede problem yok böbrekte biraz genişleme var, beyinde de küçük bir kist var ama tüm bunların ciddi bir sorun oluşturacağını zannetmiyorum dedi. Sadece böbreği için 32.haftada tekrar kontrol edecek. Amniyosentez yaptırmak ister misin dedi ama ben kabul etmedim. Çünkü yengem yaptırdı ve erken doğum sonucu bebeğini kaybetti. O yüzden amniyosentezden korkuyorum zaten riski erken doğum