Miraygvrcn boyun fıtığı değilde düzleşmesi oldu ilerisi fıtık, üst sırtımın ortası ateş gibi yanıyordu, acı, ağrı değişik bişeydi yani, doktora gittim düzleşme var dedi, ortopedik yastık aldım ve hareketleri yaptım şuan az durdu ama yinede çok oturunca düzgün yatmayınca yine sırtımın ağrısı başlıyor ama alıştım artık sanırım eskisi gibi acı vermiyor :)