Gulsahhhhh Merhaba dün kasık ağrısı ve mide ağrısı şikayetiyle doktora gittim düşük tehlikem olduğunu söyledi ve serum bağlamak istedi. Ne zaman geçecek bu tehlikeli dönem
fatmff Gulsahhhhh Çok geçmiş olsun benim yoğun kanamam da vardı 20. Haftadan sonra Elhamdülillah geçti