yabadabaduu Eliff_5634 ben yemeklerle yiyorum mide yanmalarınız başlamadıysa yiyebilirsiniz abartmadığınız sürece
Sddka1996 Eliff_5634 37+5 haftalık hamileyim . Sürekli acı yedim kizim olacak nasipse. Hatta geçen bir acı yedim bayilacaktim neredeyse 🥴😃
Btlklnc Eliff_5634 ben gebelegın ıkk basımdan berı yıyorum acı hemde öyle byle degıl. Acı yemeyınce doyamıyorum sanki. Ama abartmayın ben sürekli ishal oluyordum. Azalttım artk
NilAda16 Eliff_5634 beeen😅 acı biber turşusu çekiyordu canım yemeklerin yanında bir ara. Çektiği zamanda yiyordum😅
beyzzsenturkk Eliff_5634 acıyı bende tüketiyorum ama sonrasında bol su iciyorum mide yanması yaparsa da yaarım bardak soguk süt ve tamamdır