Melisasmommmm 3. hamileliğimi yaşıyorum, ilk 2 hamileliğimde yerleşme kanaması yaşadım. Ben gebeliklerimi erken öğrendiğim için bu kanamanın yerleşme kanaması olduğunu biliyordum, yerleşme kanamalarını da adet olmam gereken günlerde yaşadım. Kahverengi, pembe, koyu kırmızı gibi oluyordu kanamalar.