Biz alışverişi bu ay yaptık ama tabi daha bir sürü eksik var aldığım şeyleri sayacak olursam nohut battaniye, park beşik, arabası puseti felan sonrasında hastane çıkışı 10’lu takım ve bir adette 5’li takım aldım. Ayaklı tulum, ayaksız tulum, pijama takımı, uzun kollu kısa kollu zıbın, çorap, eldiven, patik, şapka, yelek, ağız mendili tabi yenidoğan 3-6 ay ve 6-9 ay içinde aldım sonrasında emzik ve biberon da aldım nevresim takımı da aldık bu arada anne bebek çantası ve kendim için göğüs pedi ve göğüs ucu kremi de aldım
Eksiklere gelince çok eksik var tarak,tırnak makası, mama sandalyesi, kafası için şekillendirici yastık, bakım kremleri pişik için felan mustela öneriyorlar ama bilmiyorum sonrasında ana kucağı aklıma gelenler bunlar bende takip edeyim burayı unuttuğum olursa kendime de eklemiş olurum