Minikbebegim1999 Ve bunu bile bile oturup tatlı yiyorum aceba varmidir bilmiyorm kötülük mu yapiyorm evladima haftaya gidip ogrenicem ama simdi yediklerim içime dert oluyor
benkosarim Minikbebegim1999 iyi de o şeker yemekle alakalı bir şey değil ki sonuçta eğer siz de şeker varsa yediğiniz normal bir ekmek bile zarar verebilir öyle düşünmeyin bence
Minikbebegim1999 benkosarim oyle mi oluyor nebilym tatlı sonuçta şekerli birşey daha çok şeker yapar diye düşündüm hayırlısıyla haftaya bi şeker testi yapsinlarda içim rahatlasin