Fatmarumeysa_154 Merhaba hanımlar 36 haftalık hamıleyım ishal ve miyde bulantım var boyle olan var mı birde idrar koyu sarı kahve rengiyle yakın idrar yapıyorum sizce neden
132025 Fatmarumeysa_154 37+1deyim benimde bugün mide bulantım var ishal olmadım ama olucam gibide doğuma yaklaştığımızın belirtilerimi bilemiyorum
Mslm Fatmarumeysa_154 ben de 33cü haftafayim 2aydır ishalim geçmedi hap da kullanıyorum bulantım da oluyor ama ishal beni bitirdi
SevgiErsoy Zmraemr bugün doktor banada söyledi idrar yolu enfeksiyonu olabilir diye . Tahlil yaptırıcam aynı sorun bendede var