Fridagul İlk gebeliğim olduğu için biraz tedirginim 37+3teyiz. duvar cam dolap silsem bir şey olur mu bir de çamaşır suyu kullanmadan yapamıyorum. Başka bir deterjan önerisi olan var mi sizler nasıl yapıyorsunuz temizliğinizi
eylulicten Fridagul esle birlikte yapmalisin canim bende esimle yaptim. Camasir suyu da domestos kullandim bi sikinti olmadi maske tak olmazsa
Fridagul eylulicten eşimle de yapıyorum zaten yapınca da bir saat mola yapıyorum malum ağırlaşinca zor oluyor