Asim_Mehmet Benimkisi 2350 çıkmıştı, doktorum bana normal demisti, sizde normal olup olmadığı hakkında illaki yorum yapmıştır 🙂
Tugce96kk Asim_Mehmet Bırazcık önde dedı ama şekerden kaynaklı olabılır dedi normalde olması gereken 2200 falan