gokturkmom Merhaba sevgili anneler 6. Haftada büyük bir kabızlık problemi yaşadığım için doktor önerisi ile bugün duphalac suruba başladım fakat çevremden bir kaç olumsuz eleştiri aldım kullanan oldumu acaba bir zararı varmı
Nisa3434 gokturkmom Doktorunuz önerdiyse bi problem olacağını düşünmüyorum arkadaşımda kullanmıştı bi problem olmadı bende kullandım ama haftam daha fazlaydı magnezyumla çözülmüştü benimki biraz
Mer93 gokturkmom sürekli kullanmayın sadece bağırsaklar ilaca çok alışmasın onun haricinde gebelikte kabızlık olunca verilen bi ilaç zaten hepimize aynı şey veriliyor hatta yiğenimde bile kullandırmıştı dr u ne gibi bi zararı olabilirki
Gizemkly gokturkmom bende kullandım cevrene ne bakıyorsun sen bosber onları eahat tuvalate cıkınca devamını getirme ben bi kapk içince geciyor
Burcumm0144 Ben kullandım. Olumsuz bişe olsa zaten doktor vermez. Ve bildgm kadarıyla bitkisel. Sadece tadından dolayı çok içemedm