Rabia9905 Merhaba 17+5 den selammmm ❤️❤️ Kızlar benim kızım olucak inşallah ismini farklı bişi düşüniyorum özel ve çok bulunmayan araştırdım ama güzel bişi bulamadım halen bi kaç fikir önerirmisiniz
umutsuzmom Rabia9905 ayy resmen Eflin Ece koyduk biz 🙈🥺😥 aylardır ne ne diye diye az önce isimli tulumunu resmen sipariş verdim , 🤣 hâlâ içimde acaba mi diye dönüyor 🤭