Selosss korkuyorum kizlar yarin cati muayenesi yapilacak. erkek doktor olmasi beni daha da stresse sokuyor
eylulicten Selosss haftaya benimde var :( bende korkuyorum ama doktorum merak etme muayenede konusucaz dedi
Elifkozlu Selosss kaçıncı haftadasınız benimde çarşamba kontrolüm var bişey demedi ama alttan muayene yaparmı
Mer93 Selosss kendinizi kasmadığınız sürece hiç bişey olmaz zaten elini sokup saatlerce bakmıyo merak etmeyin :) ona kadar sayın bitmiş olur zaten
Karelinannesi Selosss muayeneden 5 dk önce ara vermeden derin derin nefes alıp verin kaslarınız gevşeyecektir . Kaslarınız gevşeyince kendinizi kasmayın muayene sırasında uyuyormuş gibi kendinizi salın bu şekilde hissetmezsiniz. Ama muayene sırasında kendinizi sıkıp kasarsanız işi zorlaştır ve acı hissedersiniz. 🙏🏻 ama her halükarda 5 saniye falan sürüyor
eylulicten Selosss vajinusmus atlattigimi soyledim. Tamam dedi muayenede konusuruz dedi bakalim doktoruma güveniyorum beni rahatlatacagina da inaniyorum. Tecrübelerinizi yazar misiniz muayeneden sonra?
Selosss eylulicten merhaba. ben cati muayenesi olmadim. sezaryen onerdi doktorum. bilgilendirmek istedim 🌸
NS4665 Can yakmıyor aslaa! 1 hafta oldu yaptıralı. O kadar stres yapıp üzüldüğüme değmezmiş. İlişkiye girince daha çok canın yanıyor (ki sağlık problemin yoksa yanmıyor zaten) öyle düşün 🌸
sedashn İlk gebeliğimde yapıldı çok berbat bi andı benim için. Zaten gelişi güzel yapılıyor sonrasında hemen sezaryen kararı.. bence çatı muayenesi normal doğum için bi kıstas değil ki sonuç doktordan doktora acısı da kişiden kişiye değişir😐
Minigim38 7 kez acılmama bakıldı hiç bisey hissetmedim artık alıştım yapılmazsa kendimi boşlukta hissediyorum 😁😁😁şimdi yine hastanedeyim 2. Kez bakılacak açılmaya sancı cıkıyor ama açılma 1 cm. Kendini kasma sadece o zaman canın yanar
eylulmomm @Selosss açılamama bakarken çok canım yanmıştı ama kendimi kastigim için dibsonra serbest bırakınca o kadar acımadigini gördüm
Kizilkafaa Selosss Ben hiç bişey hissetmedim bile, cidden ya benim doktorumdan kaynaklı, ya da bazılarının canı çok tatlı. 1 dakika bile sürmüyor zaten. Normalde alttan muayene olduysanız o daha cok acıtıyor bence :)
Honeymom17 Kizilkafaa ben 12haftaligim alttan oldum ama cati muayenesi nasil oluyo farkli seylermi,ben alttan muayenede bagriyodum resmen
Kizilkafaa Honeymom17 Alttan muayene bana göre daha cok acıtıyor, çatı muayenesinde doktor eliyle kontrol ediyor canım. 5 saniye sürüyor hemen bitiyor.
Trapezunta Selosss ben çatı muayenesi oldum. Burda bazı yazılanlar yüzünden o kadar gerilerek gittim ki anlatamam. Çataldayken çişimi yaparım diye bile korktum. Doktorum çatala geç dediği zaman derin bir nefes aldım. Parmaklarına bir jel sürdü ve ben çok hafif hissettim parmaklarını. Ne acıtacak ne de korkacak hiç bir şey yoktu. Kendinizi gererseniz muayenede de canınız yanar. Bence derin nefes alıp kendisini rahat bırakın