Melissssa 19 haftalık hamileyim bir kızımız olacak yalnız dün muayenede bebeğin eşinin aşağıda olduğu söylendi napsam bilmiyorum dinlen uzan dediler psikolojim bozuldu iki gündür 😣😣
Tosbik Melissssa bnmde o haftalarda oyleydi snra düzeldi kendi kendine. Valla bn hiç yatmadim günluk hayatima devam ettim hic kasmadim kendimi. Bsy dd olmadi
Tugbakalenci Melissssa doktorun bunu söylemesi için daha çok erken çünkü bebeğin eşi 28. Haftaya Kadar yer değiştiriyor. Sakın kafanıza takıp üzülmeyin . Doktor bana da 16. Ve 17. Haftalarda aynı şeyi söyledi. Şuan 24+4 olduk ve 2 kere yer değiştirdi plasenta .
Melissssa Hareket etmeye başladığından beri hep aşağıdaydı zaten gaz yüzünden karnım korkunç bir şekilde şiş ama gaz olmadı mı hiç hamile olduğum belli olmuyor bebek aşağıda olduğu için
Tugbakalenci Melissssa gaz sanıcısına bol kimyon ye çok rahatlatıyor bende gazdan çok sıkıntı yaşıyorum. Benimde bebek aşağıda o haftalarda aşağıda olduğundan çok belli olmuyor ama bi kaç haftaya bebeğin büyüdükçe hamile gibi görünmeye başlarsın .
Melissssa Tugbakalenci ya kimyon diyorlar ama midem bulanıyor zaten sürekli hala da kusuyorum ara ara MESTİL verdi gaz ilacı onu kullanıyorum iki gündür bakim inşallah iyi gelir sizin bebek çıktı mı sonra yani sıkıntılı dönem geçiyor mu büyüdükçe
Tugbakalenci Melissssa bilmiyorum şuan ne durumda olduğunu yarın öğrenicem Allahın izniyle . Hareketlerini kasıklarımın üzerinde ve karnımın yanlarında hissediyorum .