KayraVeAnnesi_06 Kızlar merhaba , Bebek kıyafetlerindeki etiketler kesilmeli mi yoksa sadece içine giydiği zıbın gibi ürünlerin etiketlerini kessek yeterli olur mu ? Fikirlerinize ihtiyacım var 🙏🏻
Kaahvelii KayraVeAnnesi_06 Bence kesme sonra unutuyor insan kac aylikti neydi falan gibi 🙈 Çok çok uzun olan gereksizleri kesmiştim ben sadece Doguncada büyüyünce de kızarıklık falan yaptığı anlarda kesmistim
CananDuru KayraVeAnnesi_06 Ben kesiyorum üstlerin etek kismindakiler cok uzun ve sert resim defteri gibi yapmislar altlarinda oyle hep kestim altlarin bel kisimlarini bıraktim zıbın giyecegi icin kasindirmaz ama ustlerin ense kisimlarini kestim hep zıbınlarinkini de kesinlikle kesmelisin bence eger ebebkten aldiysan asiri sert oluyor bazilari 🌸
KayraVeAnnesi_06 CananDuru Canım daha sonrasında bedenleri göremeyecem diye sıkıntı Yaşar mıyım diye düşündüm zıbınları zaten kestim Ama rahatsız edebilir dediğin gibi kesicem bende risk almaya gerek yok rahatsız etmesin 🙏🏻 Teşekkür ederim 🌸
CananDuru KayraVeAnnesi_06 Gözün oyle cok alisacak ki ne kac beden hemen anlayacaksin. Burde zaten 1 aydan fazla hastane cikisi tarzi giyecek bedenler belli 0-3 ay takimlarda belli alt üstler renklerinden tanirsin.🌸