Ykr01 Arkadaşlar merhaba eşimin sperm sayısı iyi hareket cok dusuk aşılama yaptrcaz tutar mı sizce şans nedir
Ela3834 Ykr01 Bizim hareket sıfırdı… meğer morfoloji dış merkezlerde %2 tüp merkezinde %0 mış. Kuyruk kısa olduğu için yuzemiyormus sperm. Biz tese ameliyatında öğrendik dizinde bilginiz olsun öyle bir durum var mı yok mu erken farkedim siz.. bizim gibi geç farketmeyin.. ama ins faktörü bu degildir
Aselyusra Ykr01 bana doktor hızlı spermle işimiz yok aşılama da zaten yumurtanın yanına koyuyoruz daha hareket etmeyecek ki demişti. Hız sebebi ile gebelik olmuyorsa eğer bunu aşılama ile çözüyoruz dedi. Diyen tüp bebek uzmanı Prof
bebem-1 Ykr01 aşılama için de maddi olarak yıpranmayın,tutmaz yapacağınız tek şey tüp bebek denemenizdir emin olun benim eşim ameliyat da oldu sırf bu şey için ama çaresi yok sadece takviye ilaçlarla az da olsa hareketlilik artıyor
Mucizemolsunn Tutmaz ,aşılama doğal gebelik ile aynıdır oranı, biz de nedik şansımızı tutmadı,tüp bebek bile denedik ,takviye kullanın bence 3 ay ,ondan sonra tekrar test verin
kubraselcuk Ykr01 esiniz sigara içiyor mu? Bizde 1 ay takviye kullandık degerler artacağına düştü çok moralimiz bozuldu 🥺
kubraselcuk Aselyusra infortis diye bir takviye 1 ay kullandı sperm sayısı çok iyi 54m hareketli sperm var ama hız %25 iken %16 oldu
Ela3834 Ykr01 Bizim de dış merkezde 2 iydi. Yani özel hastaneler de sperm testi verildiğinde. Ama tüp merkezinde verdiğimizde hep sıfır çıktı. Doktorumuz özel hastabeler morfolojiye çoğu zaman net yazamıyor dedi. Bizde sperm sıkıntısı yoktu kat kat üstündeydi sperm, hareket arttırmak için 2 sene ilaç kullandık neredeyse. Hani ameliyat tesa tese gibi işlemler olmadan hiç değilse ilaç ne işe bulalım fikrindeydik. Hiçbir ilacın faydası olmadı. Doktorumuz tesa ve tese de farketti ki spermin kuyruk kısalığı varmış. Kuyruk kısa olunca yuzemez hareket edemezmiş. Nadir görünen bir durummuş… Genetikmiş ilaçlarla duzeltilemezmiş. Hastanelerde bize de aşılama önerdiler döner sermayeyi döndurmek için olsa gerek. Tüple tutmayan aşılama ile nasıl tutacakti onu da aşilamaya yonlendiren doktorumuza sormak gerek :) çünkü bizi de aşılamaya yönlendirdiler önce… Umarım böyle bir probleminiz yoktur ama yine sizde bizim kadar beklemeyin bazı şeyler için. Tese işlemi ile uygun olanları aldı doktor. Yarım saatlik işlemi 1,5 saatte tamamlayabildi. Suan döllenme aşamasındalar ins guzel haberler gelir. Ayrıca 1.denemede bunun farkında olmadan tüp bebek işlemi yapıldı olumsuz oldu. 18 yumurtadan 1 tanesi son güne kadar zor geldi. 5 günde sonlanması gerekirken 6.gune kadar devam ettirdiler. Bunda 22 yumurta toplandı bakalım ne olacak. Allah herkesin hakkında hayırlısını nasip etsin
Aselyusra Ykr01 evet bende sordum çünkü. Demişti ama bazen sadece nasip oluyor bir şeyler inan ki tüp bebekte en mükemmel yumurta ve spermi birleştiriyor uz embriyo oluşmuyor gelişmiyor. Yani çatlamış yumurtanın yanına en iyi spermi de koysak bazen birleşmezler dedi… Allah kerim. Ben de sizin gibi aşılama bekliyorum bu hafta olacak inşallah
Aselyusra Ykr01 ilacın adı neydi acaba hatırlıyor musunuz. Bize de takviye önerdi doktor ama ilaç değildir yazıyor arkasında vştamşn galiba. Epey de pahalı bir şey proxeed plus diye bir şey
Kivircikkuala Kızlar bende de aynı sıkıntı var 28 milyon sperm %11 hareketlilik doktor aşılama olmaz direk tüp bebek dedi moralim çok bozuk . Daha 2 senelik evliyiz devlet 3 sene şartı koymuş eğer üroloji doktoru uygun görürse anca öyleymiş diğer türlü maddi durumumuz yok 😞
Aselyusra Kivircikkuala bence aşılamaya da deneyin. Devlette o da ücretsiz oluyor ama tabi belki onda da 3 yıl şartı olabilir bilmiyorum
bebem-1 Kivircikkuala Kivircikkuala Hanfendi şunları yazayım bu dediklerime baktırın başka şartları yok zaten; Eşinizin 900 iş günü+en az 5 yıl çalışmış olması gerekir, 23 ile 40 yaş arası Sperm sayısının 5 milyon veya altında olması gerekir. Sizin Amh değerinin 1′in altında olması. Bu 2 madde çok önemli bunlara baktırın sonrasında heyet raporunuzu alırsınız inşallah