Selma-gkt var maalesef. Doğumda ve sonraki ilk zamanlar hiç bir ağrım sızım yoktu ama zaman geçtikçe belim sırtım bacaklarım ellerim eklemlerim ağrımaya başladı, 13 aylık olduk hala ağrıyor. Görüştüğüm anestezi doktorları ve fizik tedavi doktoru bunun anesteziyle alakası olmadığını söyledi. Geçen hafta ftr ye muayene oldum, fibromiyalji teşhisi koydu eğer emzirmeseydim ilaç yazacaktı , geçiriyor mu bilmiyorum tabi. Haftaya MR randevusu var bakalım inşAllah ciddi bir şey çıkmaz da , emzirme bitikten sonra en azından ilaçla tedavi olurum.