Ozlemm90 Kızlar merhaba Bugün sabahtan beri ara ara devam eden kasıklarımda Bele vuran sancı hissediyorum 24.haftadayim. çok endişeliyim böyle bir durum yaşayan var mı bu haftalarda ? Sizce hemen hastaneye gitmeli miyim ? Şimdiden çok teşekkür ederim
Aysenuromerr Ozlemm90 bende 22 haftalığım kasıklarım belim çok ağrıyor birde 2 gündür stresliydim ne yaptınız acaba hastaneye gittiniz mi merak ettim
Ozlemm90 Aysenuromerr gitmedim 2gün sonra normal randevum var o zaman gidicem sancıların şiddeti azaldı o yüzden inşallah buyudukleri içindir bebeklerimiz😔🤲 bir sıkıntımız olmasın Allah’ın izni ile