Kizlar adetime 2 gun var esim prezervatif kullaniyo 8 aylik bi kizim var dun esimle iliski oldu ve sonrasinda kahve akintim ve az bisey kan geldi peceteylen silince gordum adetir sandim ama degil devam etmedi bugun gittim erken gebelik testi aldim yaptim bisey cikmadi korkuyorum cokk niye lekelenme olmus olabilir olsaydi teste cikarmiydi adetime 2 gun var cunku kasik agrilarim faln var adetime yakinda kasik agrim normalde olur ama