Kızlar merhaba, hastaneye gelenler için çikolata yanına hediyede vermek istiyorum. 25/30 adet yaptıracağım zaten ama ne tarz bir şey yaptırsam karar veremedim. Şuan için bu eklediğim 3 adet hediyeliği beğendim. Sizce hangisi güzel? Birde siz neler yaptırdınız önerilerinize açığım🥰


