Btl_zngn Kizlar cuma gunu 4.55 ti betam bugun 0.100e dusmus ama farkli merkezler bunun sebebi ne ben anlamadim
Ebru5643 Btl_zngn laboratuvarlar farkli oldugunda sonuclarda farkli çıkabiliyo bende de olmuştu 2 gün sonra tekrar ayni yerde yaptırıp takibini yapabilirsiniz
Aslaninannesi01 Btl_zngn farklı merkez olduğu sonuçlar farklı çıkmış her iki şekilde de negatif sonucunuz zaten