Aysemeva0306 Kızlar 38 haftalığım, haftaya sezeryan olacağım. Doktor hatasıyla uyumlu kilosu 3.500 dedi ama bu 34 yazan haftalar canımı sıkıyor geçen seferde böyle yazmıştı tam olarak anlayan varmı acaba?
Melikeyzc Aysemeva0306 suan tam olarak kaçtasınız? Sezeryanı kaçıncı hafta günde olacaksınız, benimde kilosu uyumlu dediği halde böyle çıktığı oldu kafa karıştırıyor gercekten
gulagaci Aysemeva0306 kızlar bende bugün doktora gittim ağrım vardı kilosuna da bakti 35 in ilk günü gitmiştim. 2700 du bugün gitmeme 36 haftalık yine 2700 dedi sizce farklı doktor farklı ultrason ondan mi yoksa ilerleme uokmu
Nazarfirat Evet ultrasyonda 6+3 özel de devlete giyim bı 10 gün sonra 6+4 çıktı doktora danıştım niye böyle dedi her ultrason aynı değil dedi şimdilik 10 +5 ama ultrason da 4 gün geride 10+1 farklı oluyor
Aysemeva0306 Nazarfirat bizimki artık doğacak nasıl ölçülerde bu kadar fark ediyor anlamıyorum 🤷 geçen hafta da iki hafta geride gösteriyor kilosu iyi olduğu halde
Aysemeva0306 Nazarfirat doktora sordum geçen ultrasonda 34 yazıyordu geriden mi geliyor dedim kafa çevresi falandır dedi. 38 haftalık dört hafta geriden gelse neden 3.500 kilo olsun
Aysemeva0306 Melikeyzc tam 38 haftalık haftaya pazartesi alıcaklar o güne kadar kendisi gelmesse tabi. Kilosu iyiyken nasıl böyle oluyor anlamadım kafasının da küçük olduğunu düşünmüyorum nedense
Melikeyzc Aysemeva0306 bence kilosu bayağı iyi mümkün değil bu kilodaki bi bebeğin geri olabilmesi ultrason değerlerine çok da takılmayın derim . Peki birşey sorabilirmiyim 36+0 da bebeğinizin kilosu kaçtı sonraki haftalarda haftalık kaç kilo almaya başladı . Bende merak içindeyim bebeğim kaç kilo doğacak diye . Rahmimde perde var çocuk yarım besleniyor erken doğum olur dedi dktorum ve minyon bebek olurlar dedi bu sebeple
Serap-Yigit Benim de baş çevresi ve karın çevresi önden gidiyordu bir kaç gün. Bir sıkıntı değil defi doktor. Bir defa da bir hafta geriden geldi baş çevresi. Merak etmeyin kötü bir şey olsa doktor riske atmaz
Aysemeva0306 Melikeyzc 37 haftalıkken tam olarak 3.039 gramdı 38 de 3600 dedi. Çok iyi beslenmediğim halde sürekli haraket halinde olduğum halde almış. 37 den sonra haftalık 500 grama kadar alıyor demişti doktor
Nazarfirat Sağlıklı olsun inşallah bir sıkıntı yok cnm merak etme ultrason da öyle doktor gerekeni söylüyor hep 🤗
Melikeyzc Aysemeva0306 her rahmin bebeği getirebileceği konum farklıdır ve genetik olarak yapınızdan kaynaklanıyor olabilir. Maşallah ne güzel inşallah bizde o kiloları görebiliriz 🤲🏻
Aysemeva0306 gulagaci illâ ki ilerleme olmuştur. Doktorun ölçümüne göre bile değişiyor. Hem haftana göre gayet iyi kiloda. 37 den sonra özellikle çok kilo alıyorlar