Kızlar nasıl başlıcam bilemiyorum ben dış gebelik geçiriyorum. Doktorum teşhisi koydu ve metotreksat iğnesi vuruldum ilk iğneden 3gun sonra kanamam oldu ve parça parça düşürdüm sonra doktora gittim tekrar bı iğne vuruldugumda kanam kesildi ve hiç bi etki etmedi sizce neden acaba ilk ignede keseyi atmismiyimdir kanla beraber