Eddakayaa Dilaramurat 8 aylığım bendede oluşmadı o çizgi herkeste oluşcak diye birşey yok bence normaldir mesela benim karnım bayada büyüdü ama catlagimda olmadı kişiden kişiye değişiyor galiba
Kleopatra- Dilaramurat Bence kişiden kişiye değişen birşey. Bende net çıktı ama tanıdığım bir arkadaşım da çok hafifti.