Emineo98 8+4 nasıl gidiyor aşerme başladımı sizdee kaçıncı haftadasınız 🌸 yarın kontrole gideceğim kalp atışına bakılacak 🤲🏻🤲🏻
Omerr_ Emineo98 ayniyiz. Fazla bulanti ve halsizlik var. Uykum hiç yok. Mide bulantisi ve kusma aşırı rahatsiz etmeye başladı (( sizde varmi böyle durum?
Dahayeni1 Bende 8+3 sat ama usg göre 7 haftalık ben de de müthiş bulantı halsizlik uyku isteği var hepimize hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağımıza almamız dilegiyle
Omerr_ Dahayeni1 hangisi doğru sayiliyor? Bende de ikisi farkli gpsteriyo diye merak etdim. Şimdi biz usg göre mi takip etmeliyiz?