Alraka1_ Kızlar ben kızıma Alin ismini koymak istiyorum kayınvalidem de beğenmedi bende onun gönlü olsun diye yanına Sare mi koysam diyorum nasıl sizce Alin Sare
MMelissaaa- Alraka1_ bizim ismimin hazırdı kayınvalidem beğenmedi umrumda bile olmadı:))) onun beğenip beğenmemesi benim umrumda değil çocuk benim çocuğum ben sesleneceğim kimsenin gönlü olsun diye de 2. İsmi koymam. Tek ve öz en iyisi
Brck0303 Alraka1_ bence eşin. Ve sen karar ver ben kim beğendi kim beğenmedi bakmam şahsen o benim bebeğim ve isim hakkı da bize düşer diye düşünüyorum tabiki siizzn bileceğiniz bişey bn olsam hangisi ise içime sinen onu koyarım
Alraka1_ Elifderin34 beraber yaşıyoruz ve alışverişimde çok yardımcı oldu bende o yüzden onun da gönlünün olmasını istedim
Huriyemdk Bence de kendi beğendiğiniz ismi koyun kimsenin gönlünü yapmak zorunda değilsiniz iyi niyetlisiniz ama gerek yok bence 9 ay siz tasıyorsunuz alin güzel bence
Elifderin34 Alraka1_ benim kayınvalidem de çok iyidir çocuk odası dolabını fln hep o aldı allah razı olsun ama ben onun gönlünü başka şekilde razı etmeyi düşünüyorum çocuğumun ismine karıştırmam :) siz böyle gönlünü hoş tutmak istiyorsanız eğer alin sare de uyumlu olmuş :)
Aaaysee Kadın size kayınvalidesiyle ilgili bir şey sormamış ki ya her şeye muhalefet 💆♀️ eğer iyi ise aranız onun da gönlünün olmasını düşünmeniz hoş bence ve uyumlu da olmuşlar çok güzel 🌸