Tugcegokce Bebeklerim 10. Haftada tek plesenta ile besleniyorlarmış doktorum bunun riskleri var kan geçişi, erken doğum vs sıraladı bu yoldan geçen arkadaşlar doğumunuz nasıldı ,fikirleriniz neler bana öneriniz var mı?( çalışıyorum çok bulantı ve kusma yaşadığım için psikolojik olarak da çöküşteyim)
Gulcanece Ben neler yaşadım şimdi yazsam roman olur 2 yıl önce tek yumurta ikizlerine hamileydim bu bahsettiğiniz kan geçişi bende oldu kontrole diye gittim 32 haftalıkken aniden aldılar okadar uyarı almamıza rağmen kimse görmedi kan geçişini doktorlara çok kızgınım hayatımın en körü günlerini yaşadım ikisinide kaybettim çok ağır bir sınavdı benim için daha azını anlattım size uzun ucuz. Yazsam roman olur şunu diyecegım bir tek çok riskli bir gebelik bir değil birden fazla doktor lazım ve. Bu işi yapan usta doktorlar var okulunu okumuş onlara gidin araştırın iştende ayrılın bu durum çok önemli allah yardımcınız olsun