Kayisi merhabalar şuan 34+3teyim ikiz gebelik olduğu için önümüzdeki 2-3 hafta içinde doğum gerçekleşecek nasipse. Bu zamana kadar çok memnunum doktorumdan inşallah doğumda iyi geçer sağlıkla gelir bebekler ☺️ eğer sizden önce doğum yapmış olursam mutlaka yazarım tabiki 🌺