Bende 6 haftalıkken gittim kese göründü ve bebek de çok küçük göründü kalp atışı duyulmadı 🙈 ilk gebeliğimde de duymadım ve sonrası sıkıntı oldu o yüzden çok korkuyorum inşallah cumartesi günü duyarız. Ve gerçekten 7. Haftadan sonra duyanlar da var ama tecrübem çok fazla olmadığı için tedirgin oluyorum 😔