AhuCahan3 Doğumu başlatmak için ne yapa bilirim 37+3gunluk hamileyim sezeryan olucam Kayınvalidem suyun gelsin öyle gidersin diyiyor bu hamileliyim 3cu hamileliyim 1-2ci hamileliyimde sezeryanla olmuşdu sancılarım az az oluyor.
bebekveannesiii AhuCahan3 😳😳😳 Daha neler duyucazzz? Zaten sezaryensin suyunu neden bekleyeceksin ki?? Hastaneye gidip gün alman gerekiyor😳🙄
Gulcanozzz AhuCahan3 zaten sezeryan olacaksanız suyunuzun gelmesine gerek yok enfeksiyon riskini arttırır boşuna, doktorunuzla konuşun zaten 38. Haftadan sonra gelişimi iyiyse sezeryanla alır.
AzraFarah AhuCahan3 en iyi kararı doktorunuz verir ama 38.haftayi doldurmamışsiniz neden yarın için gün verdi doktorunuz, bebeğinizin gelişimi nasıl
AhuCahan3 Sultanas aslında yarına vermisdi gün kayınvalidem sancı yok suyun gelmemisse sezeryan olma çocuk birazda kalsın iyi yetişsin diyiyor
Gulcanozzz AhuCahan3 insanlar 30. Haftada da suyu geliyor ağrısı oluyor sancısı oluyor da doğuruypr ama bu geliştiği anlamına gelmiyor. 38. Haftadan sonra eğer zaten foktor uygun görüp gün vermişse alınabilir kaynananız çok biliyosa kendisi bi tane daha doğursun bi herşeye karışmasınlar ya