Pamugumgeliyor bende gebzedeyim alıyorum bende. 37 haftalığım bende. Sağlık ocağı işlemleri yapıyor sende belediyeye gidiyorsun ordan işlemler yapılıp sana kart veriliyor 41 kart diye geçiyor. Ben peynircş babadan aldım. İlla süt alınması gerekmiyormuş. Ben kahvaltılık aldım birazda süt aldım yoğurt yapmak için mesela 😍 Her ay 20 tl yükleniyor.