Sena55 eğer sen de minnoş minyon bir anneysen korkma ne kadar büyüyecek ki içinde benim boyum 1.48 45 kilo ile hamile kaldım 34+4 de doğum yaptım bebeğim 2180 gr doğdu doktorlar hep sen de minyonsun çok normal demişti biraz de genetik faktör var sıkmayın canınızı