Ofnd yani heyet raporu alabilirsiniz tabi ki ama her yerde kolaylıkla vermiyorlar. Bir de birkaç kere rapor aldığınız zaman idareniz soruşturma açabiliyor duruma göre. Yani biraz idareye, ilçe milli eğitime de bağlı durumlar. Tabi biraz da doktora. Bildiğim bir sene boyunca heyet raporuyla çalışmadan seneyi kapatan öğretmen de var, doğum izni bittikten sonra 1 ay bile heyet bulamayan ve hemen başlamak zorunda kalan öğretmen de var. O yüzden kesin bir şey diyemiyorum ama rapor ayarlayabilirseniz bir süre sizi idare edebilir.