Gulcandnrts Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 2 bck ay olacak regl oluyorum ve spiral taktırmak istiyorum ağrı sancı yapıyor mu ve hangisi daha iyi?
Dln_elmas Gulcandnrts Evet adet düzensizliği ilk 3 ay kasık ağrısı vs. yapiyo düzeliyor sonra ama bundan sonra ben onada güvenmem çünkü bende hem kaydı hemde kırılmıştı..🥺
Dln_elmas Gulcandnrts 3 aylık iğneler oluyo onu araştırın sorun olmazsa alıp vurdurun daha güvenilir…