zehrafisekci 12. haftada kanamam olmuştu %5 düşük riskim vardı bolca yatıp dinlendim kendimi yormamaya calıstım iğne ilaç kullanmamıştım ben kendi kendime atlatabileceğimi düşündüm yarın 26 haftalık olacağız cok dikkat edin agır kaldırmaktan ve kendinizi yormaktan kaçının bi süre de cocuk tamamen yerleşene kadar cinselliğe ara verin derim