Paketli olan tüm gıdalardan uzak duru , canım çektı yemezsem bebegımın orasında leke olur burasına bısey olur .Sen iki kişilik yiceksin gibi hurafelere inanmayın.Yukarda arkadasın da yazdıgı gıbı bol bol kalsıyum(son aylarda cok hıssedıceksınız eksıklıgını bol depolayın) , yeşillik, balık, et, meyve, kefir ve hergün mutlaka organık ceviz ve badem yiyin yiyebiliyorsanız. Hergün 5 er adet yemenız önemlı.