Gkceko Melisasak145 Özelde detaylı en az 1800₺ o yüzden onu da yaptırmayacağız yani 🤦🏻♀️ Devlette bakılması gerek o kadar önemli bir testse eğer bakılmak zorunda ben o kadar parayı çıkartıpta şu devirde bi detaylı ultrason için veremem valla peşine de düşmem ayy sisteme sinir oldum yaa 🤦🏻♀️
Melisasak145 Gkceko aynı şekil bende öyle down sendromu teşhisi konuldu karnımdaki bebeğe detaylı madem 10 dk bakabiliyorsun sıvı alalım karnından diye tuturdular detaylı ulturosona 20ci haftaya yakın biz özele gider çocuğunun kalbinede baktirisin dedi geçti
Lunaaa92 Gkceko Fehmi Yazıcıoğlu’nu biliyor musunuz eğer bütçeniz müsaitse ona gidin, muayene ücreti 900₺ şuanda ve kesinlikle çok iyi bir doktor
Gkceko 1prenses2prensanne öyle yaptım bende şu an sistemin açılmasını bekliyorum doktorum kendi söyledi bakılmalı diye ve o yönlendirdi.
Ummu1234 Kızlar bende ikili tarama testini devlette yaptırmak istiyorum bugün gebe polikliniğine kontrole gittim söyledim doktor tamam randevu alabilirsin dedi ama perinatolojiye mi yoksa yine gebe polikliniğine mi almam gerektiğini söylemedi bilen var mı?
Gamzelinko Gkceko ay yok doğuma da gitmem oraya. Doğumun stresiyle kavga çıkar falan. Çünkü herkese aynısını yapıyorlar Konya’daki şehir hastanesi iyice tadını kaçırdı sürekli bı olay kavga oluyor. Nereye gideceğimizi de şaşırmış durumdayız 35 haftalık hamileyim özel takipliydim şimdiye kadar. Ama doğum ücreti zorluyacağı için devlet arayışındayız Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🤰
Gkceko Gamzelinko yaaa Allah yardımcımız olsun devlettekiler afedersiniz de köpek gibi ısırıyor adamı 🤦🏻♀️ Valla bende özel takipliyim fakat ücret 700₺ oldu nasıl yaparız bilmiyorum 😭😭😭
Gamzelinko Gkceko bizim kontrol ultrason ücreti 300 TL oldu bugün de kontrolüm var hatta son pozunu almaya gidecez prensesin 🤭 Sizinki gerçekten çok fazlaymış Allah yardımcınız olsun. Eğer kan falan veriyorsanız özele bence önce sağlık ocağına gidin kan verin sonucunu alıp öyle özeldeki doktorunuza gidebilirsiniz sadece ultrasona ücret vermiş olursunuz 🤗
Gkceko Gamzelinko hepsi içinde 700 ₺ bizimki. Kan verirsek de artı bir para vermiyoruz. Yaa bende kızçemi çoook özledim daha çok var kavuşmamıza 😍😍 birkaç hafta daha sabretmeliyim 🙈🙈