34 haftalık gebeyim, bebeğim bu hafta aşağı indi, ters döndü, proteston ilaç kullanıyorum.
Bugün içim bayılacak gibi oluyor, göğsüm sıkışıyor sanki, nefesim daralıyor.
Paniklemek istemiyirum, benzer şeyler yasayaninz var mı? Sebebini bilenler paylaşırsa sevinirim.