Selam anneler 🌸
Yaklaşık 10 haftadır gebelik zehirlenmesiyle uğraşıyoruz.2 hafta önce mide ağrısı,tansiyon yükselmesi ve gözlerimin önünde uçuşan cisimlerden dolayı hastaneye yattım 2 gün.Sonuçlar güzel olunca çıktım.Tansiyonum tekrar çıkmaya başladı ve baş ağrılarım arttı.Sıkı takiple 36 ya geldik artık doğum kararı aldık😞Doğumdan sonra bebeğimle beraber sağ salim evimize dönmek istiyorum.Dualarınızı bizden eksik etmeyin lütfen 🙏🏻