Mucize_24 yani çok tuhaf geldi bu düşük de olduktan sonra genetik test falan yap , yaptıralım vs dedi mi ? Yani insan doktoruna güveniyor o ne diyorsa öyle yapıyor işte ama sen usteleyip sormuşsun bazı durumlarda içimize doğuyor sanırım bende de 2 kere ters giden birşeyler var dedim devlet acile gittim birşey yok dendi ama ozeldeki doktoruma gidince suphelendigim doğru çıkıyordu hissediyoruz bence